Kategorie
Nowości
Polecamy

Regulamin AutoShop24.pl

W rozumieniu niniejszego Regulaminu Sprzedającym, Właścicielem sklepu internetowego publikowanego pod adresem AutoShop24.pl jest firma:
 

P.W. Auto-Moto-Kutno Elżbieta Kwiatkowska
ul. Sienkiewicza 28
99-300 Kutno
EW. GOSP. NR: 9344
REGON: 610169333
NIP: 775-000-81-56
Bank: PEKAO SA I O. w Kutnie
Nr konta: 33 1240 3190 1111 0010 3130 1359
 

Kupującym, Zamawiającym, Klientem - jest osoba korzystająca z oferty motoryzacyjnego sklepu internetowego, działającego pod adresem AutoShop24.pl.
 
 

Realizacja zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez witrynę sklepu AutoShop24.pl oraz za pomocą poczty elektronicznej wysyłając informację na adres: info@autoshop24.pl lub faksem 24 355-75-13. Istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie od Poniedziałku do Piątku w godz. 8:00 - 17:00  oraz w Soboty w godz.  8:00 - 14:00  pod numerem telefonu 24 355-75-17.
  1. Kategorie produktów podzielone są na części nowe i używane (z demontażu), dodatkowo stan każdego produktu wyszczególniony jest w jego opisie.
  1. Nowe produkty sprzedawane w naszym sklepie AutoShop24.pl objęte są gwarancją producenta w okresie 12, 18 lub 24 miesięcy (w zależności od asortymentu i producenta). Używane części pochodzące z demontażu pojazdów, objęte są gwarancją rozruchową.
  1. W celu sprawowania usług najwyższej jakości, zastrzegamy sobie prawo do telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia przesłanego do nas zamówienia (m.in. w przypadku nowych Klientów lub płatności przy odbiorze przesyłki).
  1. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania, anulowania lub zmiany warunków zamówienia w przypadku gdy:
    • W ciągu 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia nie ma możliwości skontaktowania się z Zamawiającym (brak kontaktu e-mailowego lub telefonicznego).
    • Dane podane w zamówieniu są błędne.
    • W ciągu 14 dni roboczych od złożenia zamówienia nie wpłacono na konto naszej Firmy zapłaty lub zaliczki (tylko w przypadku zamówień niestandardowych) lub wpłacono kwotę mniejszą od wymaganej.
  1. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17:00, w soboty po godz. 14:00, niedziele oraz święta realizowane będą od rana następnego dnia roboczego.
  1. Zawartość prezentowana w sklepie internetowym AutoShop24.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
  1. Dowód zakupu Faktura VAT lub paragon jest dołączany do każdej przesyłki, wystawiany w momencie realizacji zamówienia (dzień wysyłki paczki) i oznacza zawarcie umowy handlowej.

Czas realizacji zamówień

  1. Standardowo czas realizacji zamówienia trwa 1 dzień. Tak szybki czas realizacji spowodowany jest tym, że większość prezentowanych towarów w naszym sklepie AutoShop24.pl jest odzwierciedleniem faktycznego stanu magazynowego. W przypadku zamówienia produktu, który nie jest dostępny na stanie (około 5% asortymentu), czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 14 dni, o czym zostaną Państwo niezwłocznie poinformowaniu telefonicznie lub e-mailowo.

Dostępne formy płatności

  1. Dostępne formy zapłaty:
    • Przelewem na rachunek bankowy, zamawiający otrzymuje e-mailem lub faksem Fakturę Proforma z numerem konta bankowego. Po wpłacie na konto i otrzymaniu należności przez naszą Firmę, przesyłkę wraz z Fakturą VAT dostarczamy pod wskazany w zamówieniu adres.
    • Płatność przy odbiorze przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
    • Gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej Firmy.
    • Płatność po przez zawarcie umowy kredytu, w jednej z następujących firm: Dominet Bank S.A., GE Money Bank, ŻAGIEL.

Wszystkie formalności odbywają się drogą elektroniczną i pocztową. Decyzję o przyznaniu kredytu klient otrzymuje w ciągu 1 dnia roboczego, od momentu złożenia wniosku kredytowego.

  1. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

Odbiór osobisty

  1. Klient może odebrać swoje zamówienie w głównej siedzibie naszej Firmy w Kutnie przy ul. Sienkiewicza 28. Jednak prosimy o wcześniejsze telefoniczne umówienie się na spotkanie, w celu przygotowania towaru do sprzedaży. W przypadku części z demontażu towar przechowywany jest w magazynie przy ul. Sklęczkowskiej.

Koszty oraz termin otrzymania przesyłki

  1. Ze względu na zróżnicowany asortyment części i akcesoriów samochodowych, posiadających zróżnicowany ciężar oraz gabaryty koszty przesyłki mogą być ustalane indywidualnie z Klientem. Koszty wysyłki ustalane są zawsze uczciwie, na podstawie cennika Poczty Polskiej (dostępnego na stronie http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm oraz na naszej lokalnej kopii) lub cennika wybranej firmy kurierskiej.
  1. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie całej Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej. Istniej możliwość wysłania towaru do krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem poczty kurierskiej, tylko po wcześniejszej wpłacie na konto. Dokładamy wszelkich starań aby paczka została wysłana z siedziby naszej Firmy tak szybko jak to możliwe, jednak nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy firm spedycyjnych.
  1. Wszystkie przesyłki wysyłane za pomocą firm kurierskich objęte są ubezpieczeniem. Dzięki temu w przypadku uszkodzenia towaru kupujący na podstawie dowodu zakupu, uzyska pełny zwrot kosztów, wypłacany przez firmę kurierską. Jeśli w momencie doręczenia przesyłki, odbiorca stwierdzi, że paczka nie jest oryginalnie zapakowana a taśmy zostały naruszone lub paczka jest uszkodzona w sposób widoczny, klient powinien odpakować przesyłkę w obecności kuriera w celu sprawdzenia, czy zawartość nie uległa zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera i odmówić przyjęcia przesyłki. Jeśli klient zauważy uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera, powinien dokonać telefonicznego zgłoszenia uszkodzenia przesyłki firmie kurierskiej. W ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki przewoźnik zobowiązany jest przysłać kuriera w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń.
  1. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.

Reklamacje

  1. Jeśli po otrzymaniu produktu, okaże się, iż jest on wadliwy, należy skontaktować się ze sklepem AutoShop24.pl w celu uzgodnienia dalszej procedury postępowania. Standardowa procedura to wysłanie wadliwego produktu na własny koszt wraz z kopią dowodu zakupu (Faktura VAT lub paragon), kartą gwarancyjną (jeśli gwarancja nie była udzielona na podstawie dowodu zakupu) oraz pisemnym oświadczeniem opisującym wadliwość towaru na adres głównej siedziby naszej Firmy. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych, od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem lub przekazywane do producenta lub dystrybutora. W razie nieuzasadnionej reklamacji, kosztami dostarczenia towaru do Kupującego obciążony zostanie sam Kupujący.

Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 dnia marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" konsument może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Można to zrobić tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie nosi jakichkolwiek śladów używania, nie jest zniszczony i ma oryginalne pudełko (jeśli towar został sprzedany w opakowaniu) oraz kompletną jego zawartość (gwarancję, instrukcję itp.). Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadający wartości produktu na dowodzie zakupu (Faktura VAT lub paragon). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Przesyłkę wysłać należy na własny koszt, na adres głównej siedziby naszej Firmy, z dołączonym pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz oryginalnym dowodem zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe, wskazane przez konsumenta lub przekazem pocztowym na podany adres. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać informację w jakiej formie konsument oczekuje zwrotu pieniędzy.
  1. W razie nieuzasadnionego zwrotu (produkt odesłany po upływie 10 dni, ze śladami użytkowania, uniemożliwiające jego dalsze wykorzystanie w obrocie handlowym, bez oryginalnego opakowania itp.) kosztami dostarczenia towaru do konsumenta zostanie obciążony sam konsument.
  1. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy zażądać zaliczki pełniącej funkcję zadatku w rozumieniu art. 394 ust 1 Kodeksu cywilnego. Zamówienie takie, jeśli będzie możliwe do realizacji, traktowane jest jako niestandardowe.
  1. Zgodnie z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5 Ustawy z 2 dnia marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", złożenie zamówienia niestandardowego oznacza rezygnację Klienta z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny (nie dotyczy reklamacji, do której Klient ma prawo).

Inne regulacje

  1. Dokładamy wszelkich starań aby opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Wszelkie fotografie części używanych (z demontażu) są naszego autorstwa. Opisy i zdjęcia nowych części i akcesoriów pochodzą z katalogów, stron producentów oraz dystrybutorów i mogą zawierać błędy. W przypadku zauważenia błędu prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu. Opisy i zdjęcia nie są podstawą do roszczeń wobec sklepu AutoShop24.pl.
  1. Firma P.W. Auto-Moto-Kutno Elżbieta Kwiatkowska obsługująca motoryzacyjny sklep internetowy AutoShop24.pl zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Kupujący wyraża zgodę na udostępnienie firmie spedycyjnej swojego adresu oraz numeru telefonu. W przypadku klientów, którzy przy wypełnianiu formularza zamówień wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych, sklep zastrzega sobie prawo do przesyłania materiałów marketingowych i ofert AutoShop24.pl. W żadnym wypadku, ani w żadnej formie dane te nie będą ujawniane innym osobom, ani innym podmiotom - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z w/w ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich korekty oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Informacje dotyczące Klientów sklepu mogą być przekazywane jedynie uprawnionym organom państwowym.
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy polskiego Kodeksu cywilnego oraz ustawa "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. nr 22, poz. 271).
  1. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy.
  1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu.

Kontynuuj
Koszyk
...jest pusty

Przejdź do koszyka
Promocje